miercuri, 13 octombrie 2010

scoici



10 comentarii:

  1. foarte frumoase....imi plac culorile si mai ales cum arata nisipul ca un fel de sclipici :D

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc any
    m-am intors dintr-o excursie interesanta si am multe poze in aparatul foto
    mai urmeaza....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. am fost prin sud spre dobrogea
    am fost la mare, am trecut dunarea cu bacul de doua ori
    apoi niste manastiri de pe acolo
    a fost frumos
    multumesc de trecere monica

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti un fericit care calatoreste toamna. Ce manastiri ai vazut?

    RăspundețiȘtergere
  5. asa s-a putut anul asta:)
    am vazut destule...de la Bucium, Dervent, Cocos, Manastirea sf.Casian, Techirghiol, Sinaia, Manastirea Argesului de la Curtea de Arges, plus catedrala de la Constanta si Sibiu
    a fost minunat... am o groaza de poze
    multumesc de trecere dreamer

    RăspundețiȘtergere
  6. un alt fel de bijuterii....frumoase ele...frumoase fotografii :)
    si bine ai revenit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. atunci...iti doresc sa revii acolo cat de des poti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    multumesc
    in orice caz nu e un eveniment din acela „odata in viata” asta cu siguranta

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...